Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2007 21:45 - Като за "Добре дошъл!" !
Автор: ivanino Категория: Хоби   
Прочетен: 2171 Коментари: 5 Гласове:
0



Здравейте ! Казвам се Иван и съм от Бургас! Тази вечер случайно попаднах на този сайт и понеже ми се стори интересен (дано да е така!) реших да се регистрирам! Като начало мога да кажа, че много обичам семейството си и добрите хора, имам добри приятели, мразя лицемерието, подлостта, наглостта, нахалството и непоносимостта ми към тях се засилва много, когато се демонстрират безцеремонно и грубо! Много обичам да снимам - и с фотоапарат, и с камера! Обичам да гледам и играя футбол, да слушам хубава музика! Обичам екскурзиите в страната и често посещаваме интересни места - предимно в планините! Засега не ми са ясни правилата и начинът за ползване и общуване в сайта, но се надявам да ги разбера и прилагам. Ако някой прочете представянето ми и реши да ми обясни накратко как става това, ще му бъда много благодарен! Засега е това ! Желая ви приятни емоции и успех !



Гласувай:
0



1. zaichence - Много е хубаво,
08.07.2007 21:52
че човек като теб се присъединява към блог.бг.Добре дошъл!
цитирай
2. silviana - Здравей и от мен :)
08.07.2007 21:53
Правила за общуване в сайта няма :) Обикаляш блоговете, четеш това, което ти е интересно (само ако желаеш, естествено ;), можеш да пишеш коментари... Системата е изградена така, че да позволява на отделните блогъри да се свързват един с друг и да установяват контакти :)
Всичко, което ти трябва, е да поразгледаш малко ;)
Иначе - силно представяне :) Надявам се да ти хареса тук :)
цитирай
3. esen - Представянето ти ми даде тръпка
09.07.2007 11:22
да очаквам с интерес следащите ти постинги!

Добре дошъл! И нека да е задълго!:)
цитирай
4. ady - Добре дошъл
09.07.2007 13:48
очакваме снимки:)
цитирай
5. анонимен - Благодаря ви за радушното посрещане !
11.07.2007 00:04
Успях да попрочета малко из блога. Някои неща ми се изясниха ! За съжаление нямам много време за дълги коментари, но ще се включвам за нещата, които са предизвикали интереса ми или ще "очаквам включване" по някои мои теми, които, надявам се, ще бъдат интереси и за някои от вас!
Ady, имам много снимки и вероятно ще кача някои от тях и тук!
Esen, впечатлен съм от това, че получавам приятелско потупване по рамото за "Добре дошъл!" от най-популярния блогър!
Още веднаж благодаря на всички!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivanino
Категория: Политика
Прочетен: 24430
Постинги: 6
Коментари: 10
Гласове: 50
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930